آموزشی

گریس صنایع نساجی را بشناسید

گریس صنایع نساجی

گریس صنایع نساجی نوعی روانکار کاملا بهداشتی و تصفیه شده می باشد که در صنایع نساجی برای الیاف پروپیلن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات حساسیت زا و سرطان زا نمی باشند. این روغن ها با خاصیت دفع الکتریسیته ساکن باعث کاهش هزینه های تولید و ضایعات میشود. این روغن که روغنی صنعتی می باشد، به روش های متفاوتی مانند: تماسی، اسپری، پد نمودن و رمق کشی بکار می رود. برای بررسی بیشتر تا پایان با روغن سیتی همراه باشید.

گریس نساجی چیست ؟

‌ویژگی های گریس نساجی گریس های نساجی از جمله پرکاربردترین روغن هایی هستند که به عنوان بهترین روان کننده استفاده می شوند. اما قبل از اینکه با ‌ویژگی های گریس نساجی آشنا بشویم، باید بدانیم که گریس نساجی چیست .

گریس نساجی در واقع ترکیبی از چند روغن پایه است و همانطور که میدانید یک محصول جامد و نیمه مایع است که یک مایع غلیظ کننده دارد و وجود همین مایع غلیظ کننده، از ویژگی‌های اصلی گریس های نساجی محسوب می شود.

اما نکته ای که ما باید به آن بسیار توجه کنیم این است که گریس ها از سه جزء اصلی تشکیل شده اند و آنها نیز روغنهای خاصی هستند که ویژگی های خاصی نیز به گریس ها م یدهند. از دیگر مواردی که در این روغن ها حتماً استفاده می شود، ضخیم کننده ها هستند که از دو نوع تشکیل شده اند، پایه صابونی یعنی ساختار شیمیایی مشابه صابون و همینطور پایه های غیر صابونی که مطابق با کاربرد گریس در آن استفاده می شوند.

گریس صنایع نساجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید