اخبار

مزایای روغن صنعتی توتال

مزایای روغن صنعتی توتال

یکی از مهم ترین مزایای روغن صنعتی توتال این است که روغن های صنعتی برند توتال محصول یک شرکت فرانسوی معتبر می باشد که جزء پر فروش ترین روغن ها است.

نمایندگی های زیادی در ایران وجود دارد که هم دارای قیمت کمتری نسبت به دیگر محصولات خارجی می باشد و هم از نظر کیفیت از رتبه بالایی برخوردار است. در ادامه با روغن صنعتی توتال بیشتر آشنا می شوید با روغن سیتی همراه باشید.

وظیفه روغن موتور توتال چیست؟

برای حرکت صحیح هر موتور نیاز به روغن است. در حقیقت روغن توتال یک عنصر اساسی برای یک موتور است. چه روغن مصنوعی و چه ماده معدنی، روغن موتور نقش بسیاری دارد در بازیافت موتور کارایی بهینه خواهد داشت. در اینجا مهمترین مواردی که انتظار دارید را برایتان شرح میدهیم:

– روغن کاری: نقش اصلی روغن موتور توتال روانکاری متحرک یک موتور است که مدام در حال اصطکاک هستند. بنابراین اصطکاک را کاهش می دهد که در صورت عدم کنترل، تمایل به افزایش ساییدگی قسمت ها دارد.

– حک کننده: انرژی از دست رفته در اثر احتراق و اصطکاک بین قطعات مکانیکی باعث افزایش دمای موتور می شود. روغن کاری قطعات توسط روغن موتور کمک میکند تا بخشی از گرما از طریق مدار روغن کاری شود. این مایع کننده را تکمیل می کند، که فقط میتواند قسمت های خاصی از موتور را خنک کند.

مزایای روغن صنعتی توتال

– تمیز کردن: اگر چه روغن توتال شناخته شده است، قدرت تمیز کردن موتور نقش اساسی دارد. رسوبات میکروسکوپی در موتور ایجاد می شود و در حالت تعلیق باقی می ماند. آنها می توانند از گرد و غبار با مانده احتراق تشکیل شوند. بدون روغن موتور، باقیمانده موتور را مسدود کرده و عملکرد آن را کاهش می دهد. جریان روغن موتور بطور مداوم این ناخالصی ها را به فیلتر روغن منتقل می کند، جایی که آنها به دام می افتند و در نتیجه قادر به ایجاد رسوبات مضر در سطوح موتور نیستند.

– محافظت در برابر خوردگی: احتراق سوخت اسید خورنده ای را تولید می کند که میتواند به قطعات فازی موتور آسیب برساند. با افزودنی هایی که به روغن موتورهای مدرن اضافه شده است، سوختگی کند می شود. با این وجود، با گذشت زمان و در تماس با اکسیژن، روغن موتور ممکن است اکسید شود و دیگر نقش باز دارنده خوردگی آن را ایفا نکند. به همین دلیل روغن موتور باید به طور مرتب عوض شود.

– آب بندی: این روغن همچنین باعث افزایش آب بندی موتور و به طور خاص تر آب بندی پیستون ها و سیلندرها می شود. یک لایه محافظ بین قسمتهای مختلف واریز می شود و هرگونه ترخیص که ممکن است بوجود آید را آب بندی می کند.

خوب است بدانید برای اینکه روغن توتال واقعا در تمام اهداف خود خدمت کند، باید سطح آن را به طور منظم بررسی شود تا روغن در زمان مناسب تغییر یابد. روغن بیش از حد دیگر نقش خود را بازی نمیکند، که برای وضعیت عمومی موتور و قطعات آن مضر است.

مزایای روغن صنعتی توتال

مزایای روغن صنعتی توتال

بسیاری از صنعت گران در کشورمان از این روغن صنعتی در زمینه های متفاوتی از جمله ماشین آلات نساجی، کشاورزی و دیگر تجهیزات صنعتی استفاده می کنند.

روغن صنعتی توتال دارای انواع متفاوتی است و هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارا می باشد که همین امر دلیل دیگری برای استفاده زیاد صنعت گران در کشورمان است، مصرف بالا کاربران از این محصول نشان دهنده این است که مزایای روغن صنعتی توتال در حد عالی می باشد.

همانطور که می دانید بیشتر خرابی هایی که در قطعات دستگاه ها به وجود می آید می تواند عدم استفاده از روان کننده یا استفاده از یک روان کننده ی نادرست یا تقلبی باشد، بنابراین یک روان کننده مناسب برای جلوگیری از خرابی و کارکرد بهینه دستگاه و ماشین آلات امری ضروری است که پیشنهاد ما به شما برند توتال با سابقه عملکرد بالا است.

می توان از انواع روغن صنعتی توتال به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن دنده
  • روغن زنجیر
  • روغن برش
  • روغن هیدرولیک
  • روغن نساجی
  • روغن توربین
  • روغن برش
  • روغن ضد زنگ
  • روغن سیلندر و غیره

به دلیل تنوع زیاد مدل ها برای اینکه روغن صنعتی مناسب برای دستگاه خود انتخاب کنیم به نوع و شرایط محیطی دستگاه، ویسکوزیته روغن می تواند شما را در خرید روغن مناسب راهنمایی کند ولی به هر دلیلی اگر نتوانستید روغن خود را انتخاب کنید با کارشناسان متخصص روغن سیتی تماس بگیرید.

مزیت های این برند روغن صنعتی:

حال توجه شما را به دیگر مزایای روغن صنعتی توتال جلب می کنیم :

  • دارا بودن قیمت بسیار مناسب.
  • دارای خاصیت روانکاوی با کیفیت بسیار عالی و همچنین دارای استاندارد لازم در قطعات فلزی مانند زنجیر، چرخ دنده، تسمه، یاتاقان، موتور پمپ، بلبرینگ و غیره می باشد.
  • دارا بودن خاصیت ضد ساییدگی، ضد زنگ زدگی و خورده شدن.
  • این محصول عمر و ماندگاری قطعات را افزایش می دهد.
  • دارای اکسیداسیون بالا می باشد.
  • این محصول در تمامی خودرو ها، اعم از خودرو های سنگین و سبک قابل استفاده می باشد.
  • این روغن صنعتی مقاومت لوازم و قطعات را در مقابل حرارت های بالا افزایش می دهد.
  • این محصول خاصیت ضد کف را دارا می باشد.
  • روغن صنعتی توتال باعث افزایش بازدهی سیستم های موجود در تجهیزات صنعتی می شود.
  • از دیگر مزایا می توان به سازگار بودن این محصول با محیط پیرامون نام برد.

روغن توتال به خوبی می تواند اصطکاک را کاهش داده و دستگاه را از خوردگی، سایش و فرسودگی دور کرده تا در نهایت باعث افزایش طول عمر دستگاه شود.

مزایای روغن صنعتی توتال

دیگر مزایای روغن صنعتی total:

روغن های صنعتی دارای ویژگی های خاصی است که باعث شده دیگر محصولات و قطعات صنعتی مثل بلبرینگ صنعتی و یا زنجیر صنعتی دچار آسیب دیدگی نشوند و بتوانند سلامت خود را حفظ کند.

تمامی محصولات صنعتی دارای فرمولاسیون یکسانی می باشند اما برخی از ویژگی هایی که در این محصولات قرار می گیرد در برند های متفاوت یکسان نیست به همین دلیل باعث شده تا برخی از محصولات پر فروش تر و پر طرفدارتر نسبت به دیگر برند ها باشد.

برند توتال یکی دیگر از برند های پر فروش و پر طرفدار روغن صنعتی می باشد که در ادامه می خواهیم بیشتر درباره آن به شما توضیح دهیم.

توضیحاتی در مورد این برند روغن صنعتی

روغن صنعتی با خاصیت که دارد باعث شده تا قطعات صنعتی به آسانی و نرمی حرکت کنند و دچار آسیب دیدگی و خراشیدگی سطحی نشوند در نتیجه سلامت آن ها حفظ شده و عملکرد دستگاه بالا می برد.
از روغن های صنعتی استفاده های بسیار زیادی می شود به همین دلیل است که قیمت روغن صنعتی در سطح ایران متفاوت بوده و بستگی به برندی دارد که این محصول را به بازار عرضه می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید