اخبار

بهترین روغن هیدرولیک فرمان ال 90

بهترین روغن هیدرولیک فرمان ال 90

بهترین روغن هیدرولیک فرمان ال 90 : شما روغن هیدرولیک فرمان ال 90 را از چه برندی تهیه می کنید؟ آیا می دانید روغن هیدرولیک ال 90 باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ در این بخش تصمیم داریم تا شما را با ویژگی های یک روغن هیدرولیک خوب و با کیفیت برای خودروی ال 90 آشنا کنیم.

آیا میدانید بهترین روغن هیدرولیک فرمان ال 90 چه ویژگی هایی دارد؟ شما از چه روغن هیدرولیکی و با چه مشخصاتی برای خودروی ال 90 خود استفاده می کنید؟

خودروهای ال 90 به سیستم فرمان هیدرولیکی مجهز هستند بنابراین وجود روغن هیدرولیک در این خودروها بسیار ضرورت دارد. موضوع بحث ما این است که این سیال ضروری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در این بخش می خواهیم شما را با فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین روغن هیدرولیک ال 90 آشنا کنیم. با روغن سیتی همراه باشید.

بهترین روغن هیدرولیک فرمان ال 90 چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجایی که روغن هیدرولیک یکی از مهمترین سیال های خودرو است، شما باید از انواع با کیفیت آن برای خودروی خود استفاده کنید. اما آیا میدانید چه ویژگی هایی کیفیت روغن های هیدرولیک را از یکدیگر متمایز می کنند؟
یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کیفیت روغن هیدرولیک فرمان ال 90، شاخص API یا همان ویسکوزیته روغن است. این شاخص کیفیت روغن هیدرولیک را تعیین می کند. مورد بعدی شاخص SAE است. این شاخص بیانگر میزان غلظت روغن هیدرولیک است.

به خاطر داشته باشید میزان غلظت روغن هیدرولیک باید متناسب با شرایط آب و هوایی باشد. در صورتی که در آب و هوای گرمسیری زندگی می کنید، روغن هیدرولیک باید غلظت بیشتری داشته باشد تا به دلیل دمای بالای هوا، بیش از حد رقیق نشود. همچنین اگر در محیط های سردسیری زندگی می کنید، باید غلظت روغن کمتر باشد تا به دلیل سرمای هوا، روغن هیدرولیک بیش از حد سفت نشود.

به خاطر داشته باشید غلظت بیش از حد بالا یا پایین روغن هیدرولیک فرمان ال 90 می تواند در کیفیت این سیال تاثیر بگذارد. مورد بعدی که شما باید آن را برای خرید بهترین روغن هیدرولیک معیار قرار دهید، نوع روغن هیدرولیک است. معمولا روغن هیدرولیک مناسب برای خودروی ال 90 نیمه سنتتیک و یا تمام سنتتیک است.
دارا بودن این ویژگی ها می تواند یک انتخاب مطمئن و مناسب برای روغن هیدرولیک ال 90 را به همراه داشته باشد. همچنین بعد از بررسی این موارد، شما باید از کیفیت و معتبر بودن برندی که روغن هیدرولیک از آن تهیه می کنید، مطمئن باشید.
بهترین روغن هیدرولیک فرمان ال 90

اهمیت استفاده از روغن هیدرولیک با برند مطمئن برای خودروی ال 90

همانطور که در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم، استفاده از یک برند مطمئن و با کیفیت، برای روغن هیدرولیک فرمان ال 90 اهمیت بسیار بالایی دارد. آیا می دانید علت چیست؟
زمانی که شما روغن هیدرولیک برای فرمان خودروی خود استفاده می کنید، در واقع می خواهید کیفیت عملکرد قطعات خودروی خود را بالا ببرید. قطعات سیستم فرمان هیدرولیک، قطعات بسیار مهمی هستند و افزایش کیفیت کارایی آنها می تواند برای شما صرفه اقتصادی را به همراه داشته باشد.

برندهای نامعتبر، کیفیت روغن هیدرولیک را معیار کار خود قرار نمی دهند و ممکن است این کیفیت در حدی که ادعا شده است، نباشد. وجود ناخالصی های بسیار زیاد در روغن های هیدرولیک نامعتبر، علاوه بر وارد کردن آسیب به قطعات سیستم هیدرولیک، باعث از دست رفتن زودهنگام کیفیت روغن هیدرولیک نیز می شود. در این صورت شما مجبور می شوید این روغن را در فواصل زمانی بسیار زود، تعویض نمایید.

استفاده از روغن هیدرولیک فرمان ال 90 با برند معتبر و با کیفیت، قطعا به نفع شما خواهد بود. زیرا برندهای معتبر در خصوص کیفیت، شعار نمی دهند و برای جلب رضایت مشتریان خود، کیفیت لازم را در تولید روغن هیدرولیک لحاظ می کنند.

بهترین روغن هیدرولیک فرمان ال 90

بهترین تولید کنندگان روغن ایرانی

میزان توزیع شرکت نفت بهران در سال 95 معادل 136 لیتر بوده که نسبت به مشابه در سال 94 (130 میلیون لیتر) 4.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد. میزان توزیع شرکت نفت ایرانول در سال 95 معادل 95 میلیون لیتر بوده که نسبت به مشابه در سال 94 (81 میلیون لیتر) 17 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

میزان توزیع شرکت نفت سپاهان در سال 95 معادل 62 میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه در سال 94 (66 میلیون لیتر ) 6 درصد کاهش را نشان می‌دهد. میزان توزیع شرکت نفت پارس در سال 95 معادل 61 میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه در سال 94 (63 میلیون لیتر ) 3 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مقایسه تولید ، توزیع و فروش این واحدها نشان می‌دهد ، در زمینه توزیع و فروش نیز سهم شرکت نفت بهران 39 درصد، شرکت نفت ایرانول 27 درصد، شرکت نفت سپاهان 18 درصد و شرکت نفت پارس 17 درصد از کل توزیع سال 95 می‌باشد .

بهترین روغن های هیدرولیک وارداتی

روغن هیدرولیک خارجی :

  • – برند توتال
  • – برند شل
  • – برند موییل

شرکت الف فرانسه یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان انرژی در جهان است . شرکت الف در تمام جنبه‌های صنایع نفتی، شامل صنایع بالادستی و صنایع پایین دستی فعال می‌باشد . این شرکت محصولات روان‌کار خود را با برندهای TOTAL , ELF در بیش از 45 کارخانه خود در سراسر دنیا به تولید می‌رساند.پ

خرید روغن هیدرولیک در خاورمیانه همواره یکی از مناطق کلیدی مورد توجه الف بوده است . از این رو این شرکت با تاسیس کارخانه خود در دبی توانسته بیش از پیش محصولات خود را به کشورهای نظیر عمان ، قطر ، بحرین ، کویت و ایران صادر کند. این شرکت با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز، مرغوب‌ترین مواد اولیه و بالاترین سطوح کیفی سهم بزرگی در تولید محصولات روغنی در جهان دارد .

بهترین روغن هیدرولیک فرمان ال 90

ویژگی های روغن موتور مناسب برای خودرو ال ۹۰:

  • روغن موتور مناسب و روغن هیدرولیک ال 90  طبق دفترچه راهنمای خودرو (40-w10) sl نیمه سینتتیک می باشد .
  • حجم روغن موتور ال 90 قابل تعویض با قلتر روغن 4و8 لیتر و بدون فیلتر روغن 4و3 لیتر است .

با پیشرفت تکنولوژی و تولید روغن موتورهای باکیفیت‌تر شما می‌توانید برای خودروی ال 90 از روغن موتورهای با شاخص api (کیفیت ) sm , sn نیز استفاده کنید. این محصول باعث بهبود عملکرد موتور و طول عمر روغن موتور می‌شود. زوغن موتور مناسب برای خودروی ال 90 بر اساس شاخص پایه روغن ، نیمه سنتتیک می‌باشد. اما برای عملکرد بهتر موتور و افزایش بهره وری در فرآیند روان‌کاری بین قطعات داخلی موتور می‌توانید از روغن موتور تمام سنتتیک نیز استفاده کنید .

یکی از راه‌های ساده برای تشخیص صحت عملکرد روغن هیدرولیک ال 90 فرمان ماشین است . اگر هنگام خرید روغن موتور با چرخاندن فرمان صدایی به گوش می‌رسد نشانه اصطکاک و عملکرد نادرست این روغن است .روغن واسکازین خودرو ال 90 محبوبیتش را مرهون اتاق جادار ، سادگی و پرهیز از هرگونه پیچیدگی در بخش فنی و در نتیجه سهولت تعمیرات و خدمات پس از فروش قوی می‌باشد .

ال 90 دارای موتور 1600 سی سی با توان 105 اسب بخار است . این موتور دارای 16 سوپاپ بوده و از سیستم سوخت رسانی انژکتوری الکترونیکی سود می‌برد . این خودرو دارای 5 دنده می‌باشد. ال 90 دارای بدنه بسیار محکم است که ضربات وارده به اتاق را در تصادفات به کلیه قسمت‌های بدنه تقسیم کرده و از شدت ضربه می‌کاهد.

صندوق عقب این خودرو نیز با ظرفیت 510 لیتر برای هر خانواده‌ای در سفر‌های طولانی مناسب است . ال 90 از لحاظ مصرف سوخت شهری ، جاده‌ای و ترکیبی به ترتیب برابر با 1، 11، 6، 6، 3، 8 لیتر در هر 100 کیلومتر است . حجم باک این خودرو هم 50 لیتر است .

ال 90 قادر است در مدت زمان 7، 11 ثانیه از سرعت صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو 175 کیلومتر در ساعت است . ال 90 در حال حاضر توسط دو کارخانه ایران خودرو و پارس خودرو تولید می‌شود . ال 90 موفق شده 3 ستاره ایمنی از موسسه معتبر اروپایی ENCAP کسب کند.

روغن ضد یخ ال ۹۰

ویژگیهای یک ضد یخ و ضد جوش مناسب :
– حاوی جدیدترین مواد ضد‌خوردگی با قدرت محافظت بالاتر برای قطعات با جنس‌های متفاوت شامل چدن ، آلومنیوم ، برنج ، مس و..
– سازگار با تمامی قطعات لاستیکی و پلاستیکی سیستم و خنک‌کننده خودروها
– دارای بالاترین قابلیت انتقال حرارت و پایداری در شرایط عملیاتی
– دارای قابلیت کارکرد طولانی مدت
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید