اخبار

معرفی برند موتوسل (Motosel)

برند موتوسل

معرفی برند موتوسل (Motosel) : موتوسل یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده روغن‌های موتور در جهان است. این شرکت با بیش از ۵۰ سال تجربه در صنعت نفت و گاز، به تولید محصولات با کیفیت و عملکرد بالا مشغول است. موتوسل با ارائه محصولات متنوع از جمله روغن‌های موتور، گریس، مایعات انتقال قدرت و مواد شیمیایی، به تأمین نیازهای مختلف خودروها و صنایع مختلف مانند ماشین آلات سنگین و تجهیزات کشاورزی می‌پردازد.

این شرکت با رعایت استانداردهای بین‌المللی کیفیت و محیط زیست، تلاش می‌کند تا محصولات خود را به صورت مستمر بهبود داده و بازارهای مختلف جهانی را تامین کند. هدف اصلی موتوسل، ارائه محصولات با کیفیت و ایجاد ارتباطات مستمر و موثر با مشتریان و شرکای تجاری خود است. در ادامه این مطلب از روغن سیتی با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره برند موتوسل به دست آورید.

آشنایی با برند موتوسل

گروه صنعتی موتوسل، در سال 1987 به عنوان تولید کننده روان کننده‌ها و محصولات پتروشیمی تاسیس شد. در حال حاضر 11 دفتر منطقه‌ای و 5 تاسیسات تولیدی در سطح جهان را در اختیار داشته و عرضه محصولات خود را نیز از این مکان‌ها انجام می‌دهد. محصولات این برند به طور کاملا حرفه‌ای و منحصر به فرد تولید می‌شوند تا ضمن ارائه بهترین ارزش، حفاظت طولانی مدت از خواص محصول را نیز ارائه دهند. محصولات موتوسل از روغن خودروهای سواری گرفته تا روان کننده‌های صنعتی و درجه بالای بازار را پوشش داده و هدف آن توسعه محصولات خود به مکان‌های بیشتر است.

برند موتوسل از بهترین روش‌ها و فرمولاسیون برای تولید روان کننده‌های خود استفاده می‌کند و همین امر باعث شده تا کارایی محصولات این برند بسیار دقیق و مفید باشد. موتوسل در تفکر آینده نگری برای توسعه شرکت، تحقیق و گسترش حوزه تولید محصولات خود است که خدمات و کیفیت بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

زمانی که این شرکت به مشکل بر می‌خورد، اقدامات کنترل کیفیت موتوسل که بسیار استاندارد نیز می‌باشد، وارد فرایند کار شده و مشکل را برطرف خواهد کرد. کارکنان موتوسل در زمان تولید محصولات شرکت، اطمینان حاصل می‌کند که همه محصولات با استانداردهای مشخص شده ساخته شده و با اکثر خودروها سازگاری دارند.

تیم حرفه‌ای این برند در انجام وظایف خود بسیار عالی عمل می‌کند و اطمینان می‌دهد که مشتریان، سفارشات خود را بسته بندی شده به و به موقع دریافت می‌کنند. شعار برند “موتوسل موفقیت شما موفقیت ما است” می‌باشد که مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته است. این برند با ارائه محصولات با کیفیت بالا و با قیمت‌های رقابتی، در حال متمرکز کردن محصولات خود در کشورهای بسیاری است که می‌تواند باعث پیشرفت چشمگیر این برند شود.

 

آشنایی با تیم موتوسل

همانطور که گفتیم گروه صنعتی Motosel شامل یک شبکه بزرگ از 11 دفتر جهانی و 5 تاسیسات تولیدی با بیش از 1000 کارمند در سراسر جهان است. مدیران و کارکنان ما می‌دانند که ایجاد یک محیط کاری کارآمد، با مشارکت بالا و مثبت برای موفقیت هر شرکتی حیاتی است. این موضوع به ما اجازه می‌دهد تا بتوانیم برخی از بزرگترین ذهن‌ها را در صنعت خود داشته باشیم و محدودیت‌ها را برداریم.

کارمندان شرکت موتوسل شامل دانشمندان، متخصصان صنعت، محققان و متخصصان تولید است که همگی دانش خود را در اختیار شرکت قرار داده‌اند که بهترین محصول ممکن را برای مشتریان خود فراهم کنند. کارکنان این شرکت متعهد هستند که محصولات خود را با بهترین کیفیت و خدمات دسته اول در اختیار مشتریان قرار بدهند که رضایت آن‌ها را جلب کرده و لذت یک خرید خوب را به آن‌ها منتقل کنند.

موتوسل به صورت روزانه خدمات و محصولات خود را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. این تعهد به بهترین بودن، به ما اجازه می‌دهد تا ضمن حفظ سطح بالای خدمات به مشتریان ، به هدف‌های جدیدی نیز دست پیدا کنیم.

کیفیت محصولات موتوسل

روغن موتوسل یکی از محصولات معتبر و محبوب در صنعت خودروسازی است که برای استفاده در موتورهای داخلی و خارجی طراحی شده است. این روغن دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از دیگر روغن های موتور متمایز می کند. یکی از ویژگی های اصلی این روغن، توانایی حفظ و عملکرد مناسب در شرایط داغ و سرد است. این روغن همچنین دارای اندازه ذرات مناسب و ترکیبات شیمیایی است که موجب افزایش عمر مفید موتور می شود.

روغن موتوسل همچنین دارای ویژگی های ضد اکسیداسیون و ضد خوردگی است که باعث می شود موتور به طور کلی بیشتر و در شرایط سخت تر بتواند عملکرد خود را حفظ کند. همچنین این روغن دارای ویژگی های ضد ایجاد سایش و حفظ استحکام فشاری است که موجب کاهش فرسایش و خرابی قطعات موتور می شود. یکی از مزایای استفاده از روغن موتوسل، کاهش مصرف سوخت و افزایش بازدهی موتور است که این موضوع می تواند به صرفه اقتصادی بزرگی برای صاحبان خودروها باشد. در نتیجه، استفاده از روغن موتوسل می تواند به حفظ و بهبود عملکرد و عمر مفید موتورها کمک کند و به صاحبان خودروها اطمینان بخشد.

آزمایشگاه پیشرفته موتوسل، محصولات تولید شده را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنند تا در صورت وجود خرابی و یا یک نکته کوچک که به بهبود کیفیت محصول کمک می‌کند را بازگو کنند. در ادامه می‌توانید آزمایش‌هایی که برند موتوسل برای کنترل کیفیت محصولاتش انجام می‌دهد را مشاهده کنید:

  • آزمایش میل لنگ سرد
  • آزمایش نقطه ریزش
  • آزمایش نقطه اشتعال
  • آزمایش سطوح مواد افزودنی
  • آزمایش TBN
  • آزمایش مرطوب
  • آزمایش تست کراکل
  • آزمایش تراکم/جاذبه API
  • آزمایش ویسکوزیته در 100 C
  • آزمایش ویسکوزیته در 40 درجه سانتی گراد

برند موتوسل

فعالیت بین المللی موتوسل

در موتوسل، تعهد به رشد در سطح جهانی در بین همه‌ی کارکنان این شرکت دیده می‌شود و در حال حاضر و در آینده هستیم. این برند یک مدل کسب و کار قوی بر اساس محصولات با کیفیتی که دارد، ایجاد کرده است که رشد و طول عمر برند در آن قرار گرفته با توجه به این مدت کسب و کار، رشد زیادی در انتظار این برند خواهد بود.

با پیشرفت تکنولوژی، این شرکت تلاش می‌کند تا دستگاه‌های خود را به روز کرده و کیفیت محصولات خود را افزایش دهد. همانطور که می‌دانید استانداردها دائما در حال بروز رسانی هستند و این برند نیز هر روزه در حال تکامل و تطبیق خطوط تولید با استانداردها است تا تمام الزامات و استانداردهای این صنعت را برآورده کرده و از آن فراتر برود.

تولیدکنندگان تجهیزات که از روغن و یا دیگر روانکارها استفاده می‌کنند، با پروتکل‌های زیست محیطی شدیدتری روبرو هستند و باید مواد مضری که از خودروهای این تولید کنندگان منتشر می‌شود را کاهش دهند. از این رو روغن‌ها و روان کننده‌های مورد استفاده در آن‌ها نیز باید به کاهش تولید آلاینده‌ها کمک کند. به طور مثال موتورسیکلت‌ها طوری طراحی شده‌اند که با تمام استانداردهای زیست محیطی کنونی و آینده را که توسط روغن موتورها اعمال می‌شود را داشته باشند.

محصولات برتر روغن موتور برند موتوسل

روغن موتور یکی از مهمترین عوامل برای حفظ عمر موتور و بهره وری آن است. برای انتخاب بهترین روغن موتور برای خودروی خود، باید به خصوصیات موتور و نیازهای آن توجه کرد. برند موتوسل یکی از برترین و معتبرترین برندهای روغن موتور است که محصولات با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد.

محصولات برند موتوسل با توجه به نوع موتور و نیازهای آن، انواع مختلفی از روغن موتور را ارائه می‌دهد. این محصولات شامل روغن‌های سنتتیک، نیمه سنتتیک و معمولی بوده و در دسته‌های مختلفی مانند روغن‌های مخصوص خودروهای سنگین، روغن‌های مخصوص خودروهای سبک و روغن‌های متنوع برای شرایط مختلف آب و هوایی عرضه می‌شوند. این محصولات با توجه به استانداردهای بین‌المللی و توصیه‌های تولیدکنندگان خودرو، بهترین انتخاب برای حفظ عمر موتور و بهره وری آن می‌باشند.

با استفاده از روغن موتور برند موتوسل، می‌توانید موتور خودروی خود را در شرایط بهتری نگه دارید و از آن بهره ببرید. این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، گزینه‌ی ایده‌آلی برای افرادی هستند که به دنبال بهترین عملکرد موتور و حفظ عمر آن هستند. به عنوان یک برند معتبر و محبوب، موتوسل معتقد است که استفاده از روغن موتور مناسب، یکی از مهمترین عوامل برای حفظ عمر و بهره وری موتور است و به همین دلیل محصولات با کیفیت و متنوعی را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار داده است.

سخن پایانی

در این مطلب با شما کاربران گرامی همراه بودیم و اطلاعاتی را درباره برند موتوسل در اختیارتان قرار دادیم. این شرکت خودساخته در حال حاضر با شرکت‌های معروفی مانند مرسدس بنز و پورشه همکاری دارد و همین امر نیز باعث شده تا اعتبار این برند افزایش پیدا کند. امروزه محصولات این برند در کشورهای زیادی عرضه شده و طرفداران خاص خود را نیز پیدا کرده است. از این رو اوضاع شرکت موتوسل روز به روز در حال بهتر شده بوده و شاید در کوتاه مدت، توانایی رقابت با برندها بزرگ دیگر را داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید