اخبار

معرفی شرکت نفت ایرانول

معرفی شرکت نفت ایرانول

شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین شرکت‌های نفتی در ایران است که در زمینه اکتشاف، تولید و صادرات نفت فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۳۴۸ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون با گسترش فعالیت‌های خود، به یکی از بزرگترین شرکت‌های نفتی در منطقه تبدیل شده است. شرکت نفت ایرانول دارای فعالیت‌های متنوعی در زمینه اکتشاف و تولید نفت و گاز، پالایش و تولید محصولات پتروشیمی و صادرات نفت خام و محصولات نفتی می‌باشد.

این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و تجهیزات مدرن، به بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌های تولید و پالایش نفت می‌پردازد. همچنین، نفت ایرانول به عنوان یکی از بزرگترین منابع درآمدزایی کشور ایران محسوب می‌شود و نقش مهمی در تأمین نیازهای انرژی داخلی و صادرات نفت به بازارهای جهانی دارد. برای بررسی بیشتر تا پایان مقاله با روغن سیتی همراه باشید.

تاریخچه برند ایرانول

شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان روانکارها و فراورده‌های وابسته به نفت در ایران بوده که در 11 آذر سال 1381 تاسیس شده است. در حال حاضر شرکت نفت ایرانول در سه بخش پالایشگاه روغن سازی تهران، پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع ظرف سازی و بسته بندی فعالیت می‌کند. شرکت نفت ایرانول شرکتی خصوصی است که سهام آن در سال 1391 در بازار سهام عرضه شد. شرکت نفت ایرانول با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، انواع محصولات با کیفیت جهانی تولید و عرضه می‌کند. این برند تجاری معروف، یکی از سودآورترین و پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده در ایران بوده که سهم زیادی در بازار مصرف‌کننده را در اختیار دارد.

ایرانول با استخدام متخصصان و نیروهای خبره داخلی، تلاش می‌کند تا با تولید محصولات مرغوب، به سودآوری سهامداران این شرکت برسد. برند ایرانول همواره سعی داشته تا با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی مدرن، رضایت مشتریان را کسب نماید. محصولات برند ایرانول مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید شده‌اند.

افتخارات شرکت نفت ایرانول

شرکت نفت ایرانول طی سال‌ها تجربه و تولید محصولات متنوع، ده‌ها تقدیرنامه، جوایز و لوح‌های افتخار کسب نموده است که نشان از برتری و مزیت شرکت ایرانول نسبت به سایر شرکت‌های مشابه دارد. از جمله بزرگ‌ترین جوایز ایرانول می‌توان به دریافت نشان کیفیت از سومین کنفرانس بین المللی کیفیت اشاره کرد که نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات ایرانول است.

فروش روغن ایرانول

از جمله: انواع مختلف روغن پایه (SN-150 و SN-600)، BR ST، PDA TAR، RPO، موم شل، نفت خام که حدود 250000 تن روغن پایه (SN-150 و 600) است. سالانه حدود 150000 مترمکعب روغن پایه برای تولید محصول نهایی (انواع روغن موتور خودرو و صنعتی) و تولید حدود 200 نوع روغن موتور، گازوئیل و صنعتی استفاده می شود که حدود 26 درصد بازارهای ایران را به خود اختصاص می دهد. همچنین این شرکت دارای واحد تولید انواع روغن موتور، روغن صنعتی و گریس در شهر اصفهان می باشد.

معرفی شرکت نفت ایرانول

انواع روغن ایرانول

گریس 

  • روغن موتور بنزینی
  • روغن موتور موتور سیکلت
  • روغن موتور گازسوز
  • روغن موتور دیزل
  • ایرانول لیما
  • ایرانول کاما
  • IRANOL LIMA EP

ضد یخ، ضد جوش

  • روغن دنده دستی
  • مایع گیربکس اتوماتیک
  • ایرانول ایوان
  • IRANOL AF-G
  • ایرانول هایپر
  • روغن دیزل دریایی

بر اساس محصولات

  • قایق های بیرونی
  • روغن سیلندر (دو زمانه)
  • روغن سیستم (دو زمانه)
  • روغن تنه-پیستون
  • ایرانول – SN
  • ایرانول – جنوب غربی
  • ایرانول – PM
  • ایرانول – RPO
  • ایرانول – T

صنعتی

  • روغن هیدرولیک
  • روغن در گردش
  • روغن توربین
  • روغن کمپرسور
  • روغن دنده صنعتی
  • روغن انتقال
  • روغن خاموش کننده
  • روغن گیربکس تراکتور جهانی
  • روغن فلزکاری
  • روغن شستشو
  • روغن ماشین آلات نساجی

روغن موتور ایرانول

روغن موتور یکی از محصولات مورد نیاز برای موتور است که نقش خون در رگ‌های موتور را دارد و از ترکیب روغن پایه و مواد افزودنی تولید می‌شود. روغن موتورها دو وظیفه مهم را برعهده دارند که تمیزکاری و روانکاری آن‌ها، اهمیت زیادی برای موتور دارند. روغن موتورها به 4 دسته بنزینی، دیزلی، گازسوز و موتور سیکلت تقسیم می‌شوند که بسته به نوع موتور و سوخت موتور انتخاب می‌شود. در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت:

روغن موتورهای بنزینی جهت مصرف در خودروهای بنزینی طراحی شده‌اند که موجب کاهش مصرف سوخت، اکسیداسیون و زنگ زدگی موتور خودرو می‌گردد. روغن موتورهای دیزلی جهت مصرف در وسایل نقلیه سنگین، تجهیزات حمل و نقل، راهسازی، ساختمانی، حفاری معادن و کشاورزی و ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روغن موتورهای گازسوز برای خودروهای گازسوز مناسب است. به عنوان مثال، روغن موتور ایرانول CNG-BUS جهت مصرف در موتورهای گازسوز دیزلی مناسب است و برای تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایران مناسب است. روغن موتور سیکلت ایرانول موجب استارت آسان موتور و رسیدن سریع روغن به قطعات می‌شود که به بهترین شکل موتور را در دمای پایین روانکاری می‌کند.

روغن دنده موتور ایرانول

روغن دنده موتور نوعی روانساز است که برای روانکاری قطعات متحرک موجود در جعبه‌دنده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین روغن دنده موتور با نام روغن گیربکس و واسکازین شناخته می‌شود. روغن دنده دستی و اتوماتیک انواع روغن دنده‌های تولید شرکت نفتی ایرانول است که روغن دنده دستی برای خودروهای سبک و سنگین و ساير وسايل نقليه و کلیه سیستم‌های انتقال نیرو کاربرد دارد و روغن دنده اتوماتیک برای انواع خودرو و بسیاری از دستگاه‌های صنعتی کاربرد دارد.

روغن دریایی ایرانول

روغن دریایی جهت استفاده در موتورهای دریایی مناسب است و با توجه به شرایط سخت عملیات اطراف دریا، این روغن موتور دارای خواص بسیار بالای ضد پوسیدگی و اکسیداسیون است و از فرسودگی قطعات موتور داخل آب دریا جلوگیری می‌کند. روغن‌های دریایی به 4 دسته قایق موتوری، سیلندر دو زمانه، سیستم دو زمانه و ترانک – پیستون تقسیم می‌شوند که ویژگی مشترک آن‌ها خاصیت عالی ضد ساییدگی و ممانعت از خوردگی و زنگ زدگی قطعات موتور است.

روغن صنعتی ایرانول

روغن‌های صنعتی، روغن‌هایی هستند که در صنایع مختلف برای روغن کاری ماشین‌آلات، ابزار و … در صنایع و کارخانجات استفاده می‌شوند. روغن هیدرولیک، روغن گردشی، روغن توربین، روغن کمپرسور، روغن دنده صنعتی، روغن ترانسفورماتور، روغن انتقال حرارت، روغن نساجی، روغن ماشین آلات کشاورزی، روغن شستشو و روغن فرایند، از جمله کاربردی‌ترین روغن‌ها در دسته‌بندی روغن‌های صنعتی هستند.

روغن هیدرولیک وظیفه انتقال قدرت و روان‌کنندگی فرمان خودرو را دارد که به حرکت سریع‌تر فرمان خودرو کمک می‌کند. روغن صنعتی نساجی در فرآیند تولید نخ و پارچه صنایع نساجی استفاده می‌شود. روغن نساجی در مراحل تولید پارچه در ماشین‌های نساجی، اصطکاک بین نخ و پارچه را کم می‌کند و حالت نرم‌کنندگی به نخ و پارچه می‌دهد. روغن انتقال حرارت برای کاهش دما و حرارت در موتور کاربرد دارد که دمای موتور ماشین را پایین می‌آورد. همچنین روغن شستشو، روغن‌های پاک‌کننده‌ای هستند که رسوب و زنگ زدگی‌ها را پاک می‌کند و عملکرد خودرو را تسهیل می‌کند.

گریس ایرانول

گریس مخلوطی ژلاتینی است که با ترکیب روغن و ماده‌ای غلیظ و مواد افزودنی ساخته شده می‌شود و جهت کاهش دفعات روانکاری، سهولت استفاده از ماشین‌ها و دستگاه‌ها، چِکِه نکردن در زمان کارکرد و چسبندگی بهتر آن‌ها استفاده می‌شود. ایرانول لیما، ایرانول لیما EP و ایرانول CAMA انواع گریس تولید شده برند ایرانول هستند که موارد کاربرد متعددی دارند. از جمله کاربرد آن‌ها در کمپرسور، جعبه دنده، یاتاقان، موتورهای الکتریکی و غیره است.

ضد یخ – ضد جوش ایرانول

ضد یخ – ضد جوش از جمله محصولات مورد نیاز خودروهای مختلف در فصل سرما و در فصل گرما است که نقطه انجماد و نقطه جوش مایعات را کاهش داده و موجب کاهش دما در موتور می‌گردد. شما می‌توانید با استفاده از آن از جوش آوردن خودرو در فصل گرما و یخ زدن خودرو در فصل سرما جلوگیری کنید. همچنین ضد یخ‌ها علاوه بر خاصیت ضد جوشی که دارد، از خوردگی و زنگ‌زدگی نیز جلوگیری می‌کنند. به دلیل اهمیت و بازار این محصولات، شرکت نفت ایرانول، انواع ضد یخ و ضد جوش را تولید می‌کند.

معرفی شرکت نفت ایرانول

ویژگی محصولات ایرانول

همانطور که می‌دانید شرکت ایرانول شرکتی پیشرو در زمینه تولید انواع روانکارها و محصولات نفتی است که با رعایت استانداردهای جهانی و ملی اقدام به تولید انواع محصولات کاربردی در صنایع مختلف نموده است. مهم‌ترین مزیت رقابتی و ویژگی‌های محصولات ایرانول، تنوع محصول، کیفیت، تجربه زیاد، بکارگیری از متخصصان داخلی و بهبود عملکرد دستگاه‌ها و ماشین‌هایی است که از محصولات برند ایرانول استفاده می‌کنند.

قیمت و خرید محصولات ایرانول

ایرانول تولید کننده محصولات نفتی بوده که با توجه به استانداردهای جهانی اقدام به تولید محصولات درجه یک و مرغوب نموده است. با توجه به تاییدیه و استانداردهای متعددی که شرکت نفتی ایرانول دریافت نموده است، قیمت محصولات این برند معتبر، مقرون به صرفه و مناسب می‌باشد. شما می‌توانید قیمت محصولات ایرانول را در وبسایت روغن سیتی مشاهده نمایید.

سخن پایانی

در این مطلب از وبلاگ رروغن سیتی با شما کاربران گرامی همراه بودیم و شرکت نفتی ایرانول را معرفی نمودیم. محصولات این برند دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در هر حوزه، چندین محصول با فرمولاسیون مختلف را دارا است که دست خریداران را باز گذاشته است.

کیفیت روانکاران برند ایرانول با توجه به قیمتی که دارند، بسیار بالا بوده و توانسته رضایت خریداران را به خود جلب کند. ایرانول در تولید محصولات خود از بهترین مواد پایه استفاده می‌کند که استانداردها و گواهینامه‌های دریافت شده توسط این شرکت نفتی، این موضوع را اثبات می‌کند. قبل از خرید هر محصولی به اطلاعات و فرمولاسیون دستگاه توجه کنید، زیرا استفاده از روانکار اشتباه ممکن است، هزینه زیادی داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید